Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Modern Kullanıcı Ara yüzü
    • Akıllı filtrelerle donatılmış sade bir kullanıcı arayüzü, tüm satış faaliyetlerinizi daha iyi bir şekilde görmenizi sağlar. Uygulama önerileri ve ipuçlarını kullanarak Müşteri İlişkileri Yönetiminizi yapılandırın ve devreye alın..
  • Gelen müşteri adayları
    • E-postalardan, VoIP aramalarından, sosyal medya gönderilerinize gelen tepkilerden, web sitesi ziyaretçilerinden, etkinlik katılımcılarından, destek biletlerinden vs. otomatik olarak müşteri adayları oluşturun.
  • Faaliyetler ayarlayın
    • Planlanmış telefon görüşmeleriniz sıraya konur ve böylece bir işten diğerine sorunsuz geçiş sağlanır.
  • Mobil
    • Mobil cihaz dostu ara yüzü sayesinde Müşteri İlişkileri Yönetimi uygulamanızı hareket halindeyken de kullanabilirsiniz
  • Artık kodlama yok
    • Yalnızca birkaç tıklamayla teklifler gönderin, pipeline’ınızı sürükle-bırak ile yönetin, vs.
  • Müşteri Adayı Geliştirme
    • Müşteri adaylarının segmentine ve faaliyetlerine göre uyarlanmış e-postaları otomatik olarak göndermek için kampanyalar oluşturun. Web sitenizden müşteri adayı kazanımını artırmak için çeşitli pazarlama modülleri edinin: Arama Motoru Optimizasyonu aracı, form oluşturucular, a/b test aracı vb.
  • GeoIP
    • Ziyaretçilerinizin IP adresinden müşteri adaylarının ülkelerini, eyaletlerini ve şehirlerini otomatik olarak tespit edin.
  • Veri tekilleştirme
    • Bir müşteri adayını fırsata dönüştürürken birleştirilecek müşteri adaylarına dair öneriler alın. Müşteri adaylarına göre otomatik olarak kişiler oluşturun.
  • URL izleyicileri
    • Tüm pazarlama kampanyalarınızda UTM izleyicileri kullanarak müşteri adaylarının kaynağını takip edin.
  • Müşteri adayı geliştirme
    • Yalnızca bir e-posta adresi veya telefon numarasıyla kişilerin iletişim bilgilerini detaylandırın.
  • Kestirimci müşteri adayı puanlama
    • Geçmiş performans gibi çeşitli kriterlere göre başarı olasılığını hesaplar.
  • Canlı Sohbet
    • Ziyaretçilerinizle konuşmak ve onları müşteri adaylarına dönüştürmek için web sitenizde Odoo Canlı Sohbet’i etkinleştirin. Önemli ülkeler veya sayfalar için kurallar tanımlayın. Chatbot önceden tanımlanmış mesajları otomatik olarak gönderir.
  • Atama Kuralları
    • Müşteri adaylarını kotalara ve segmentlere göre doğru satış ekibine veya satış görevlisine atamak için kendi kurallarınızı tanımlayın.
  • Müşteri adayı keşfi
    • Yeni müşteri adaylarını doğrudan Odoo veri tabanınıza kaydedin.
  • Etkinlik ve çağrı yönetimi
    • Etkinlikleri ve etkinlik çağrılarını organize edin ve planlayın ve bunların uygun şekilde yönetilmesini sağlayın. Fırsat sohbetinde bunları kaydedin ve analiz edin. Ayrıca ekibinizin faaliyetlerini izleyin ve kaydedin; bu sayede iş akışınızı verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Aşamaları özelleştir
    • Akışınızı özelleştirmek için her aşamaya bir açıklama ekleyin.
  • Sonraki eylemleri planlayın
    • Sonraki adımlarınızı planlayın ve günlük çalışmalarınızı en önemli fırsatlarınıza ve görevlerinize göre programlayın.
  • Kayıt çağrıları
    • Sadece birkaç tıklamayla sohbet odasına çağrı kaydedin veya VoIP aramaları başlatın. Odoo, çağrıdan sonraki bir sonraki eylemin yeniden planlanmasını otomatik olarak önerecektir.
  • Akış yönetimi
    • Fırsat akışının net bir genel görünümünü elde edin. Sürükle-bırak arayüzüyle daha hızlı çalışın. Her satış ekibi için özel aşamalar belirleyin. Satışlarınızın etkinliğini artırma fırsatlarını neden kaçırdığınızı analiz edin.
  • Toplantıları planlayın
    • Müşterinin fırsatından toplantılar planlayın. Bunları mobil telefonlarınız ve Google Takvim’inizle senkronize edin.
  • 360° görünürlük
    • Fırsat hakkında tüm doğru bilgileri edinin: web sitenizde ziyaret edilen sayfalar, e-postalar, toplantılar, sonraki eylemler, önceki siparişler vb.
  • Adres defteri
    • Tüm satıcılarınız arasında paylaşılan net bir dizine erişiminiz olur.
  • Birkaç adres
    • Tüm satıcılarınız arasında paylaşılan net bir dizine erişiminiz olur.
  • Faaliyetler ayarlayın
    • Planlanmış telefon görüşmeleriniz sıraya konur ve böylece bir işten diğerine sorunsuz geçiş sağlanır.
  • Müşteri tercihleri
    • Müşteri tercihlerini kolayca ayarlayın: dil, gönderim yöntemi, finansal bilgiler vb.
  • Tam tarih
    • Müşteriye tam bir aktivite geçmişi ekleyin: fırsatlar, siparişler, faturalar, toplam vadeler, vb.
  • E-posta şablonları
    • Müşterileriniz veya fırsatlarınızla en sık yaptığınız iletişimler için e-posta şablonları oluşturun.
  • VoIP
    • Müşterileriniz veya fırsatlarınız için çağrı kuyruğu oluşturun, tarayıcınızdan otomatik veya manuel olarak çağrı yapın. Çağrıları otomatik olarak kaydedin, müşteri formu açın, takip işlemlerini otomatikleştirin ve daha fazlasını yapın. Yapılamayan görüşmeleri yeniden planlayın veya e-posta gönderin. Gelen çağrılar otomatik olarak açılır pencere oluşturur. Asterisk VOIP sunucusu v13.2 ile entegrasyon.
  • Çeşitli takımlar
    • Bir satış elemanı birden fazla takıma ait olabilir
  • E-posta ağ geçitleri
    • Tüm e-posta iletişimleri otomatik olarak doğru fırsata eklenir. Gelen e-postalara göre otomatik olarak yeni potansiyel müşteriler oluşturun.
  • Özel uyarılar
    • Tek tıklamayla önemli fırsatları takip edin ve ilgili etkinliklere dayalı uyarılar alın.
  • Pano
    • Önceden tanımlanmış panoları kullanın veya gelişmiş raporlama motoruyla kendi panonuzu oluşturun. Filtreleri ekiple paylaşın.
  • Kohort analizi
    • KPI’larınızın zaman içinde nasıl değiştiğini takip edin ve trendleri belirleyin.
  • CRM Panosu
    • Satış ekiplerinizin KPI’larını anında görselleştirin.
  • Fırsat analizi
    • Gelişmiş filtreler, gruplamalar, ayrıntılı incelemeler ve daha fazlasıyla ürün portföyünüzdeki fırsatları analiz edin.
  • Kurşun analizi
    • Pazarlama kampanyalarınızın yatırım getirisini değerlendirmenize yardımcı olacak potansiyel müşteri kaynaklarınız hakkında bilgi edinin.
  • Satış
    • Müşterilerinizin geçmişe dahil tüm bilgilere erişerek fırsatları sadece birkaç tıklamayla tekliflere dönüştürün.
  • E-posta pazarlaması
    • potansiyel Müşteri edinimi ve zenginleştirmeyi iyileştirin.
  • Envanter
    • Teklifte ürünün bulunabilirliği hakkında bilgi edinin. Teslimat siparişlerini aktifleştirin ve siparişten teslimat durumunu kontrol edin.